poniedziałek, 20 stycznia 2014

Ziall (1)

Dobry! :3
Imagin dedykowany Jagodzie.
Nie wyroiłabym się w jednej części,więc robię z tego mini opowiadanie ;)
Miłego czytania ;3
-----------------------
Po raz kolejny przeszedłeś przede mną.Ah..Gdybyś wiedział,co ja czuję...Ale nie wiesz.I się nie dowiesz.Przynajmniej nie narazie.Siedziałem i patrzałem na Cieibie,jak na obraz..Mógłbyś się chociaż ubrać...Choć nie.Masz piękne ciało.Pokryte tatuażami,ale piękne.Louis,Harry i Liam kopali piłkę.W garderobie.Serio?A potem mamy opieprz od Paula.Mamy dużo czasu.Koncert dopiero za dwie godziny,a my jesteśmy gotowi.Chłopcy zaczęli się wydurniać,a Ty ich uciszyłeś.Rozmawiałeś przez telefon.Pewnie z nią.Nie masz pojęcia,jak trudno nienawidzić kogoś,kogo się tak naprawdę lubi.Uwielbiałem Perrie.Mogłem jej zaufać.Tak,jak i Tobie.Nie masz pojęcia,co ja czuję,gdy z nią rozmawiasz.Ale to i dobrze.Nie powinieneś wiedzieć.Masz być szczęśliwy.Poczułem dłoń na ramieniu i spojrzałem na jej właściciela.
-Pogadaj z nim.
Liam ma rację.Powinienem.Ale tego nie zrobię.Nie chcę stać mu na drodze do szczęścia.Moje oczy się zaszkliły.Przeniosłem wzrok z powrotem na Zayn'a i pokiwałem przecząco głową.Zamknąłem oczy.Spod moich powiek wypłynęły dwie łzy.Dwie słone łzy.
*
Przed nami ostatnia piosenka.Little Things.Zacząłeś.
Your hand fits in mine like it's made just for me./Twoja dłoń pasuje do mojej, jakby została stworzona tylko dla mnie.
But bear this in mind it was meant to be./Ale zapamiętaj, że to było nam przeznaczone.
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks./I łączę kropki z piegami na twoich policzkach.
And it all makes sense to me./I to wszystko ma dla mnie sens.

Odwróciłem wzrok.Nie mogłem na to patrzeć.Za bardzo mnie to bolało.Żal ściskał serce.Podniosłem wzrok,gdy skończył.Liam śpiewał.Po chwili przyszła kolej,by zaśpiewali razem.Zauważyłem,że mi się przygląda.
I won't let these little things slip out of my mouth./Nie pozwolę, by te małe rzeczy wymsknęły mi się z ust.
But if I do it's you, oh it's you they add up to./Ale jeśli to zrobię, to Ty,Och,to Ty z nimi tworzysz całość.

I'm in love with you and all these little things./Jestem zakochany w tobie i w tych małych rzeczach.

Patrzałeś na mnie.Ja na Ciebie.Po chwili odwróciłem wzrok.Louis śpiewał swoją zwrotkę i patrzał na mnie.Czułem jego wzrok.I reszty zespołu też.Po chwili przyszła kolej na Harrego,a później na nas.
I won't let these little things slip out of my mouth./Nie pozwolę, by te małe rzeczy wymsknęły mi się z ust.
But if it's true it's you, it's you they add up to./Ale jeśli to prawda, to ty,Och, to Ty z nimi tworzysz całość
I'm in love with you and all these little things./Jestem zakochany w tobie i w tych małych rzeczach.
Następnie zacząłem ja.
Spojrzałem w Twoje oczy i dostrzegłem w nich smutek,żal i troskę.Ale czemu?Na twarzy miał wymalowane zmartwienie.Nie mogą wytrzymać uroniłem kilka łez,dziwiąc nie tylko siebie,ale też jego.
You'll never love yourself half as much as I love you./Nigdy nie będziesz kochać siebie, choć w połowie tak mocno jak ja kocham ciebie.

You'll never treat yourself right, darlin' but I want you to./Nigdy nie będziesz traktować siebie odpowiednio, kochanie.Ale chcę, by tak było
If I let you know, I'm here for you, maybe you'll love yourself,/Jeśli pokażę ci, że jestem tu dla ciebie.
Like I love you. Ooh../Może pokochasz siebie, tak jak ja kocham ciebie.

I wtedy zrozumiałem coś bardzo ważnego.Wtedy,po skończonej piosence zrozumiałem,że nie możemy się dalej przyjaźnić.Bo moja miłość do niego jest zbyt silna.A on ma żyć w słodkiej nieświadomości.
#YOLO
------------------
Hejo!
Malwina,pamiętasz? xdd
"Będziesz żył w słodkiej nieświadomości"
Hahahah,okay xd
No to część pierwszą mamy za sobą.
Podoba się?
Mi nawet..

1 komentarz: