środa, 15 stycznia 2014

Liam~imagin krótki

Umówiłaś się z Liamem na randkę. Mieliście się spotkać niedaleko parku...
Ty:Kurde..ile mam jeszcze czekać..?Już godzina prawie mija,a JEGO dalej nie ma.
-------po chwili------
Liam: Cześć <33











Ty:No hej..
Liam: Ej no co ty taka jakaś nie w humorze? ;c
Ty:No bo kurde się spóźniłeś godzinę!Miałeś być o 16 a jest...
Liam:No 16,a która niby?
Ty:Ale jak to? Przecież już dawno miałam na zegarku 16..
Liam:Em..a pamiętałaś,że dzisiaj jest zmiana czasu?
Ty: Aaa no fakt.Głupia ja ;c
Liam: Niee.Ale nie będziesz już na mnie zła co nie? xd












Ty:No nie :33
Liam: No okey,to teraz chodźmy już na ten spacer.
Ty:Ale gdzie ty chcesz iść?
Liam: Tam...











---------potem z Liamem znaleźliście się pod kawiarenką--------
Liam: Co zamawiamy?
Ty: Ja chce jakąś małą kawę ;D
Liam :Okey.Kelner! Poprosimy 2 małe kawy i czekoladowe ciasto.
.....potem gdy już zjedliście.....
Ty: Liam coś śpiący jesteś,nie wyspałeś się dzisiaj? 
Liam: No.. 



















Ty:Ej no to chodźmy już do domu :D
Liam: Ok.Nie jesteś na mnie zła?
Ty: Nie no coś ty( co ty się tak martwisz xd) ,pooglądamy u mnie jakiś film,a potem pójdziesz spać śpiochu ;3
Liam: Oooo kochana jesteś.
-------potem byliście już w domu, zobaczyliście film i ...zasnęliście :3---------




                                      Taki trochę inny i  dłuższy imagif xd
                                    Mam nadzieję, że Wam się spodobał :D
Horanowa<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz