środa, 30 kwietnia 2014

Harry


Dedyk dla Kacpra
...................................
Starałam się zrobić trochę dłuższy imagif.
Nwm czy jakoś dobrze wyszło..mam nadzieje,że tak.

Jesteś razem z Harrym.
Przed koncertem.
TY:Harry? co to robisz?
Harry:Myje zęby,a co nie widać?
TY:Po co teraz myjesz zęby?
Harry:No bo..
TY:Bo..? 
Harry:Nie chce żeby mi  z ust śmierdziało..
Ty: Ok..

Koncert.Harry je na scenie banana.
Harry:Ym coś dziwny ten bannan..

Koniec koncertu.Wszyscy wracają do szatni,w której czekasz na ich powrót.


Harry: Ej wiesz co..Po tym bananie mam takie dziwne usta..
Ty:Hm..
Może to przez tą pastę?

Harry:Możliwe..Ale przynajmniej jest ładny zapach.
Ty: *śmiech*
Harry:Ej co? 
Ty:Nie nic...po prostu zawsze przez ciebie się śmieje
Harry:To po prostu ja :)
Ty:Ooo  mój mały Harry.*przytulasz go*
Harry:Mały?!
Ty:No dobra duży.. 
Harry:No.

7 komentarzy:

  1. Świetne. Nie ma to jak umyś zęby i zjeść banana. Czekam na więcej. Pozdro
    Bianka

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah, spoko. Najpierw myje zęby, a potem je banana... Cały Haz XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne :)
    Czekam na NN
    Adam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahhaha, cały Harry.... Boże..
    Ada$

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięuję <3
    Cudowny.
    Boże, co za debil... Hahahah, jak tak można? Jezuuu, umieram XD
    Kacper

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahh xD
    Umarłam xD
    JESTEŚ GENIALNA :D

    OdpowiedzUsuń