czwartek, 17 kwietnia 2014

Louis



Dla Jagody :3
Mieszkasz od niedawna z Louisem.Jak zwykle wracałaś z pracy.Otworzyłaś drzwi..
Louis: ooo
Ty:Hej?
Louis:Heeeej

Ty:Co ty w takim dobrym humorze?
Louis:Nie powiem..
Albo dobra..zgaduj
Ty:Kupileś nowy zapas marchewek? Nowa bluzka? 
Louis: Nie nie
Ty: NO to co?
Louis:Wyrzuciłem twoja karte na zakupy..
Ty: CO ! Jak? czemu?
Louis;hahah wiedziałęm że się wkurzysz..

Ty: No ej..ale ..
Louis:Spokojnie,spkojnie kupiłem nową..tamta juz nie była ważna i tak.
Ty:Serio?
Louis:Tak 
Ty:Eh..
Louis: i love you :3 
Ty: Ooo
Louis : Ale pamiętaj nie wydawaj wszystkiego od razu..mam cię na oku.

7 komentarzy:

  1. Hahahahaha. Dobre. Już myślałam, że naprawe kartę wyrzucił. Czekam na następne. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah, świetne.
    Czekam na następne, koteQ :*
    Mati <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Haahha, genialny
    Czekam na NN, skarbie :*
    Tak.. Teraz będą komy jeden pod drugim :)
    Adam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkieee *.*
    Ada$
    Ps. Sory, neta mi wyłączyli XD

    OdpowiedzUsuń
  5. HAHAHAH.XD
    Dzięki za poprawienie humoru kocie;)
    IMAGIF JEST FDSNIVHJFDSBUUNFHHZ!!!
    Po prostu mega ;)
    Sora,że tak krótko ale jestem se chora i jutro jak dam radę to napiszę dłuższy kom ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dałam rady wtedy to daje rade dzisiaj xD

      EM
      DŻI!!!

      To jest geniallne :3
      Ja Cb podziwiam :O
      Dodajesz imagify w takim tempie :o
      Ja bym nie umiała :O
      Próbowałam i strasznie mnie irytowało jak nie mogłam znaleźć dobrego gifa...
      Soł...
      MEGA SZACUN :D
      Jesteś boska i mam do ciebie mega szacun :d
      i czekam na next ^^

      Usuń