wtorek, 1 kwietnia 2014

PA :(

Lou: NIe byłem aż tak pijany!
Liam: Wyżuciłeś wszystkie marchewki i powiedziałeś, że ich nienawidzisz!
 Będe za wami tęsknić jak Lou za marchewkami... :(

Zayn: Nie byłem aż tak pijany!
Harry: Potłukłeś wszystkie lusterka!
 ...Jak Zayn za lusterkami....

Liam:Nie byłem aż tak pijany!
Lou: Powiedziałeś że kochasz łyszki!

 ....Jak Liam za żółwiami...

 Niall: Nie byłem aż tak pijany!
Zayn: Powiedziałeś, że nienawidzisz jedzenia!

...Jak Niall za jedzeniem... 
  
Harry:Nie byłem aż tak pijany!
Niall:Wziełeś prostownice do ręki i powiedziałeś że wyprostujesz włosy!
  
 ...Jak Harry za lokami :(


 Będe za wami tęsknić
Kocham was :(

OopS 


4 komentarze:

  1. NIE!
    ( nie chce mi się juz pisać dłużej xd)
    NIE!
    ADAM

    OdpowiedzUsuń
  2. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
    NIE KUURNA NIE!
    NIE I KONIEC DO CHOLERY!
    ~Adaś

    OdpowiedzUsuń
  3. NOŁ!
    Nawet nie próbuj!
    Mam nadzieję, że to tylko taki żart!
    NAAWET NIEEEEEEEE PRÓBUUUUUUUUUJ!!!
    :D

    OdpowiedzUsuń