czwartek, 13 marca 2014

Yy..Dominika znowu zaczyna xD

Hahah, Dominika zaczyna swoje ogłoszenia parafialne xdd
Cóż, mam do Was meeeeega prośbę.
Wieczorem, jak wstawię,hm.., zależy od Was, co chcecie- rozdział, czy imagina- to każda, powtórzę KAŻDA osoba skomentuje. Ten jeden raz, chcę zobaczyć, kto czyta, a nie komentuje. To będzie ostatni post. Bo cóż, ja mam wgląd do wyświetleń, dla każdego posta. No bo heloł?! 8 wyświetleń, jeden komentarz? A poza tym, Jagoda wie, czemu planuję zrobić, więc bez zbędnych pytań. Jeden komentarz na osobę.Wystarczy kropka! CHCĘ TYLKO WIEDZIEĆ, KTO CZYTA. TEN JEDEN RAZ NIC WAM SIĘ NIE STANIE. PROSZĘ?

P.S.DO GODZINY 21.00 NAPISAĆ KOMENTARZ, CZY CHCECIIE IMAGINA, CZY ROZDZIAŁ.

1 komentarz:

  1. o.O
    JEDNO I DRUGIĘ PROSZĘ!!!
    :D
    Ale jak masz jedno wybierać to dodaj rozdział ^^
    I DŁUGI PLIIIZ?
    XD
    I jednak serio robisz przerwę?
    ;_;
    Myślałam, że ci przejdzie :|
    No nicz...
    Twoja decyzja!
    ALE.
    MASZ.
    WRÓCIĆ!!!
    Rozumiemy sie? =.=
    Mam nadzieję ^^
    JAK KOCHA TO POCZEKA!
    A JA KOCHAM BARDZO MOCNO I POCZEKAM!!!
    :D
    .
    .
    .
    TYLKO NIE RÓB ZBYT DŁUGIEJ PRZERWY, OK?
    XD
    NUM...
    TO JA CZEKAM !
    :3
    KC ;*

    OdpowiedzUsuń