wtorek, 4 marca 2014

Hejo :*

Siemaneczko! Jestem Malwina. Pewnie niektórzy z was mnie znają albo kojarzą. Będę teraz pomagać dziewczynom w prowadzeniu bloga, oraz dodawać jakieś imaginy, opowiadania oraz inne głupoty.
No dobra no to parę faktów o mnie:
  • Mam jeszcze 14 lat (rocznikowo 15)
  • Urodziłam się 13.06.1999r (dobrze, że nie miesiąc później XD)
  • Będę się podpisywać: OppS
  • Lubię dużo rzeczy i wymienię tylko kilka z nich:
  1. Kocham One Direction
  2. Lubię jeszcze innych wykonawców/ piosenkarzy/ muzyków
  3. Bardzo lubię moją szaloną i zwariowaną klasę, a szczególnie kilka osób ;)
  • Kocham te dwie wariatki Domi i Olę
  • Trenuje karate
  • Jestem szalona i potrzebuje wyimaginowanego psychiatryka 
Jeśli chcecie coś jeszcze o mnie wiedzieć to śmiało pytajcie w komentarzach. Chętnie odpisze :*
Jutro wstawię jakiegoś imagina :)

OppS

2 komentarze:

  1. OOOOOOOO
    Hej ^^
    So...
    Ulubiony kolor?
    Jak poznałaś się z dziewczynami i jakie miałaś o nich pierwsze wrażenie ;D
    XD
    Wiem...
    Mało kreatywna ale zawsze coś xx
    CZEKAM NA TEGO IMAGINA!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oto odpowiedzi na twoje pytania :*
    -Ulubiony kolor: Hmm... Dużo ich no ale ok: czerwony, różowy, niebieski, fioletowy, czarny hmm... no i ogólnie większość kolorów :)
    -Jak poznałam dziewczyny: No to poznałam je na początku 1 gimnazjum bo trafiłyśmy razem do klasy (i nie żałuje tego)
    -Moje pierwsze wrażenie na ich temat: Domi- nie pamiętam ale na pewno pozytywne :* Ola- cicha, spokojna szara myszka ( jak bardzo się wtedy miliłam) XD

    OdpowiedzUsuń