czwartek, 13 marca 2014

Rozdział VIII

Z  Dedykacją dla Bianki. :)
*NIALL*
Kiedy Josh pocałował Victorię, aż mi ciśnienie podskoczyło. Stałem najbliżej, więc i usłyszałem, co powiedział. Dlaczego on do niej mówi kochanie?! Niech się lepiej odwali do mojej dziewczyny, bo jak mu przywalę, to nie będzie kolorowo. Ekhem. Ostatniego zdania nie było. Wracając, dlaczego on ją tak nazwał?
-Um.. Josh, co ty wyprawiasz?
-Tęskniłem za Tobą.
-Ja za Tobą też, ale rozstaliśmy się trzy lata temu, gdy wyjechałeś.
-Tak, wiem, ale już wróciłem!
Dziewczyna zaśmiała się i spojrzała na mnie. Wyglądało to, jak prośba, czy może go pocałować. Tylko czemu? Zabolało mnie to. Jednak wyjaśniła się sprawa tajemniczej dziewczyny Josh'a. A ja myślałem, że on jest gejem. Uhh, no cóż. Pozory mylą. Eee.. a może my też wyglądamy na gejów, skoro ciągle nas od pedałów wyzywają? A zresztą. Opinia innych, przechodzi obok mnie. Cierpią na tym tylko Directioners. My nic jednak na to nie możemy. Nie damy rady ich schwytać. A nawet nie mamy jak. Wiem jedno. Tori i Josh, to kolejny cios, prosto w serce, zaraz po informacji o wyjeździe. Ale ona nie wie, jakim uczuciem ją darzę. I dobrze. Im mniej wie, tym lepiej dla mnie.
*
You don't want me, no.
You don't need me.

Grałem na gitarze spokojną melodię. Z mojego gardła, kolejno spływały słowa, które były na kartce.

Like I want you, oh.
Like I need you.

Każde słowo było mi coraz trudniej zaśpiewać. Gardło się zaciskało.

And I want you in my life.
And I need you in my life.

Bo ja jej potrzebowałem, by normalnie funkcjonować.

You can't see me, no
Like I see you.
I can't have you, no
Like you have me.

Nigdy nie spojrzy na mnie, tak, jak ja patrzę na nią.
Nigdy nie będzie moja, tak, jak ja jestem jej.

And I want you in my life.
And I need you in my life.

A ja jej potrzebuję, by normalnie funkcjonować.

Love, love, love

Miłość, którą nigdy mnie nie obdarzy. Aż strach. Nigdy nie pomyślałbym, że będę „walczyć” z przyjacielem z zespołu o jego dziewczynę.

You can't feel me, no
Like I feel you
I can't steal you, no
Like you stole me

Ja Cię kocham, a Ciebie nie ma. Nigdy nie będę mógł ukraść Cię, tak, jak ty ukradłaś mnie.

And I want you in my life.
And I need you in my life.

A ja po prostu chcę Cię w moim życiu.
A ja po prostu Cię potrzebuję w moim życiu.

La la la la la
La la la la *

Odłożyłem gitarę na bok i skuliłem się. To nie może się tak skończyć.
-Niall?
Podniosłem wzrok na Liam'a, stojącego w progu.
-Walcz o nią.
*

Gdy Victoria wyjechała do Polski poczułem ogromną pustkę. Pocieszałem się jednak, ze po jej powrócie idziemy do kina. Zadziwiająco szybko przeleciał ten miesiąc, podczas którego ona i Austin byli w Polsce. Vic strasznie się cieszyła, mówiła coś o jakimś Kubie. Hm. Chyba były chłopak, nie wiem. Ale o dziwo, podczas jej nieobecności, Josh zachowywał się, tak, jak zawsze. To znaczy, podrywał każdą pannę i umawiał się z nimi na wieczór. Zdradzał Tori i to było pewne. Nie moge pojąć tylko, dlaczego. Jak można zdradzać taką osobę? Westchnąłem i spróbowałem się skupić na próbie.
- Midnight memories! Oh oh oh
Baby you and me
Stumblin' in the street
Singing, singing, singing, singing!
Midnight memories! Oh oh oh
Anywhere we go
Never saying no
Just do it, do it, do it!
Wspomnienia.. Północ. Jezu, tamta noc... Oh, God!
-Niall, gdzie ty jedziesz?
Spytała ze śmiechem. Pokręciłem przecząco głową, próbując powstrzymac uśmiech wkradający się na moje usta. A niech go szlag. Moją twarz rozpromienił uśmiech, kiedy nie zamierzałem jej powiedzieć, gdzie jedziemy. Naburmuszyła się i odwróciła do okna. Przewróciłem oczami, a dziewczyna zachichotała.
-Cudowny dźwięk.
Szkarłat oblał jej policzki, gdy próbowała zasłonić się włosami. Pokręciłem z niedowierzaniem głową i zatrzymałem samochód.
-Jesteśmy, chodź.
Wysiadłem z samochodu, a dziewczyna zaraz za mną. Była północ, a my byliśmy obok London Eye.
-Nie wpuszczą nas. Jest po północy.
-Skarbie, chyba mnie jeszcze nie znasz- powiedziałem ze śmiechem i puściłem jej oczko. Podszedłem do Stan'a i poprosiłem, by nas wpuścił. Chłopak zerknął nad moim ramieniem, dosrzegając Tori i się uśmiechnął.
-Nie ma sprawy, stary.
Złapałem Vickie za dłoń i podprowadziłem do wagonika.
-Jesteś niemożliwy. Dlaczego tutaj? I dlaczego dzisiaj?
-Byłaś tu kiedyś?
Pokręciła przecząco głową, a ja się uśmiechnąłem.
-Dzisiaj pełnia. Patrz na niebo. Zagwieżdżone, widzisz? Jest noc, dlatego dzisiaj. Dlaczego tu? Poczekaj, aż będziemy na górze.
Skinęła głową, a karuzela ruszyła w górę. Gdy byliśmy na samym szczycie, zobaczyłem zachwyt na jej twarzy. Jednocześnie, w jej oczach malował się strach. Bez chwili zastanowienia, przygarnąłem ją do siebie. Właśnie teraz poczułem, że chciałbym ją móc trzymać w ramionach przez całe życie.
-Już wiesz?
-Tu jest pięknie- wyszeptała. Wtuliła się we mnie bardziej, co tylko wywołało uśmiech na mojej twarzy. Zanurzyłem się w jej włosach, zaciągając jej zapachem. Ile bym dał, żeby była moja.
-Niall? Niall! NIALL!
Zdezorientowany spojrzałem na Liam'a. Westchnął cicho.
-Co się z Tobą dzieje? Całą próbę jesteś nieobecny.
-Nic.
-Niall.
-Ugh. Tori jest w Polsce, wraca za miesiąc. Martwię się o nią.
-Nie miesiąc, tylko trzy tygodnie, dasz radę, młody- Lou poczochrał moje włosy.
-Tak, ale jeszcze mnie coś nurtuje..
-Co?
Spojrzałem w kierunku Josh'a, który bawił się telefonem.
-W domu Wam powiem.
*
-Niall..
-Wiem, wiem. Nie moja sprawa, ależ do jasnej cholery, on ją zdradza, co noc!
-Powiedz jej, co czujesz.
-No chyba Cię posrało.


Sometimes (mmm) / Czasami (mmm)
Sometimes the world gets hard / Czasami świat staje się trudny.
Oh na na na
I'm gonna take it from here girl / Mam zamiar zabrać cię stąd dziewczyno
Don't you worry / Nie martw się

I wanna be your lake, or your bay / Chcę być twoim jeziorem albo twoją zatoką
And any problems that you have / I jakiekolwiek problemy, które masz,
I wanna wash 'em away / Chcę je wszystkie zmyć
I wanna be your sky / Chcę być twoim niebem
So blue and high / Tak niebieskim i wysokim
And everytime you think of me / I za każdym razem, gdy o mnie pomyślisz
I wanna blow your mind / Chcę orzeźwić twe myśli

I wanna be your air / Chcę być twoim powietrzem
So sweet and fair / Tak słodkim i jasnym
So when you feel that you can't breathe / Więc, jeśli poczujesz, że tracisz oddech
Ma, I'll be there / Skarbie, ja tam będę

I wanna be your answer, all the time / Chcę być twoją odpowiedzią, cały czas
When you see how I put your life before mine / Kiedy zobaczysz, jak przedkładam twoje życie nad swoje
With no question / Nie będzie żadnych pytań

When all the love feels gone / Kiedy czujesz, jakby cała miłość odchodziła
And you can't carry on / I nie możesz sobie poradzić

Don't worry, girl / Nie martw się, dziewczyno
I'ma take it from here / Zabiorę cię stąd
Just as sure as the sun will shine / Bądź tego pewna, jak tego, że słońce świeci
Every morning, everytime / Każdego poranka, każdej chwili
Don't worry, girl / Nie martw się, dziewczyno
I'ma take it from here / Zabiorę cię stąd

I wanna hold your hands / Chcę trzymać twoje dłonie
Review all your plans / Poznawać twoje plany
I wanna make sure everyone of your dreams is there / Chcę się upewnić, że wszystkie twoje marzenia się spełnią
I would be your broadway show on review / Mógłbym być twoim występem na Broadwayu, recenzją
So I can act out how God was when he made you / Więc, mogę pokazać, jaki był Bóg, gdy cię stworzył
I wanna be your lighthouse when you get lost / Chcę być twoją latarnią morską, kiedy się zagubisz
I'll light a bright and shiny path to help you across / Zapalę ci jasną i lśniącą ścieżkę, by pomóc ci przejść na drugą stronę
I wanna be your mother, wait / Chcę być twoją matką, zaczekaj
See what I see / Zobacz to, co ja widzę
And when you see that can't nobody hold you like me / I kiedy to zobaczysz, zrozumiesz, że nikt nie może trzymać cię tak, jak ja
Cause I love you / Bo ja cię kocham...

When all the love feels gone / Kiedy czujesz, jakby cała miłość odchodziła
And you can't carry on / I nie możesz sobie poradzić
Don't worry, girl / Nie martw się, dziewczyno
I'ma take it from here / Zabiorę cię stąd
Just as sure as the sun will shine / Bądź tego pewna, jak tego, że słońce świeci
Every morning, everytime / Każdego poranka, każdej chwili
Don't worry, girl (no no) / Nie martw się, dziewczyno (nie, nie)
I'ma take it from here / Zabiorę cię stąd

And when there's no one there to hold / I jeśli nie ma nikogo, kto mógłby cie przytulić
And you realize the world is cold / I zdajesz sobie sprawę, że świat jest zimny
Don't worry, girl / Nie martw się, dziewczyno
I'ma take it from here / Zabiorę cię stąd
That's what I'm gonna do / To właśnie zamierzam zrobić
Just as sure as the sun will shine / Bądź tego pewna, jak tego, że słońce świeci
Every morning, everytime / Każdego poranka, każdej chwili
(Don't you worry, baby) / (Nie martw się, kochanie)
Don't worry, girl / Nie martw się, dziewczyno
I'ma take it from here / Zabiorę cię stąd

Give me one reason why we should not be leaving / Daj mi jeden powód, dla którego mielibyśmy tu zostać
This world is so deceiving, the time is now / Ten świat jest taki zakłamany, nadszedł czas
Let's fly away speeding / Odlećmy stąd szybko
Through the Garden of Eden / Poprzez ogród Edenu
Where all the sweet breathing of love surrounds / Gdzie otaczają nas słodkie oddechy miłości

When all the love feels gone / Kiedy czujesz, jakby cała miłość odchodziła
And you can't carry on / I nie możesz sobie poradzić
Don't worry, girl / Nie martw się, dziewczyno
I'ma take it from here / Zabiorę cię stąd
Just as sure as the sun will shine / Bądź tego pewna, jak tego, że słońce świeci
Every morning, everytime / Każdego poranka, każdej chwili
Don't worry, girl / Nie martw się, dziewczyno
I'ma take it from here / Zabiorę cię stąd

Give me one reason / Daj mi jeden powód,
Why we should not be leaving / Dla którego mielibyśmy tu zostać
This world is so deceiving / Ten świat jest taki zakłamany,
The time is now / Nadszedł czas
Lets fly away speeding / Odlećmy stąd szybko
(We'll fly away) / (Odlecimy daleko)
Through the Garden of Eden / Poprzez ogród Edenu
Where all the sweet and breathing, Of love surrounds / Gdzie otaczają nas słodkie oddechy miłości

Love ain't always the way they write in books / Miłość nie zawsze jest taka, jak ją opisują w książkach
(No, no) / ( nie, nie)
See there's the good guys / Widzisz, są dobrzy faceci
And also heartbreak crooks / Ale także oszuści, którzy łamią serca
Your hearts the real one / Twoje serce jest naprawdę jedyne w swoim rodzaju,
Just take a look inside / Tylko zerknij do wewnątrz
'Cause it's a colorful illustrated guide / To jest kolorowo malowany plan

So there you go / Więc tutaj jesteś
Don't worry / Nie martw się
To help you weather the storm / Pomogę ci przetrwać burzę
I'll be there mami / Będę tutaj, malutka
No matter what time / Nie ważne kiedy
No matter what place / Nie ważne gdzie
You can always count on me / Zawsze możesz na mnie liczyć
I'll take it from here / Zabiorę cię stąd

Larry4ever
---------------
Malwina, kochanie, zginiesz marnie ;*
Yyy ten. Jeśli do niedzieli ( jadę na mecz ;3) będzie 5 komentarzy  wstawię kolejny rozdział w poniedziałek :)
Druga sprawa. Jeśli będę coś wstawiać będzie to sporadyczne, ponieważ mam zabiegi, które mi utrudniają dodawanie i pisanie. W związku z tym blog będzie GŁÓWNIE prowadzić Ola. Ola i jej pomocna dłoń- Malwa. Ola jest moją prawą ręką, więc to jej powierzam tak ODPOWIEDZIALNE zadanie.
P.S. I trust you, Ola.
Sooo....See you soon ;*

6 komentarzy:

  1. Przepraszam no ale ja też nie mam za bardzo czasu bo mam jeszcze teraz karate i ten angielski i i jeszcze rzeczy które nie dają mi niestety spokoju "Myśli obijały się od środka o czaszkę niczym rój spłoszonych pszczół. Głośno tam było. A od czasu do czasu któraś mnie na dodatek gryzła. To musiały być chyba raczej szerszenie. Pszczoły po jednym ukąszeniu szlag trafiał. A mi bezustannie dawały w kość te same myśli." No i wiesz zanim ja napisze jakąś głupotę to też minie trochę czasu. A ty jeszcze chcesz to sprawdzać. Tak, tak wiem, że zginę marnie zresztą ty też :* KC <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O.o
    Josh ma wpierdol =.=
    No bo jak on może!
    Mam nadzieję, że nasza bohaterka szybko dowie się o jego zdradach i zrozumie, że kocha Nialla tak jak on kocha ją ♥
    ^^
    Rozdział jest po prostu przecudowny!!! No bo jak można tak dobrze pisać? O.o
    A powiesz mi co jest Twoją inspiracja do rozdziałów?
    Skąd pomysł na takie opowiadanie?
    A skąd wogóle wziął się u Cb pomysł a założenie bloga z imaginami?
    A jak natknęłaś się na fanfiction czy imaginy?
    :3
    Mam nadzieję, że odpowiesz mi szybko na te pytania :3
    A ja niecierpliwie czekam na Twoje kolejne dzieło moja ukochana!!!
    xD
    SORA
    !
    No ale wiesz...
    Romeo i Julia wywarło wpływ na moją psyche i nie zdziwię się jeżeli w moim kolejnym rozdziale zajedzie trochę tragedią ;D
    DRAMA TIME!
    XD
    Paaaaaaaa <3
    PS. KOCHAM CIĘ!
    PS.2 KOCHAM TEGO BLOGA
    PS.3 CUDOWNY ROZDZIAŁ
    PS,4 CZEKAM NA NEXT XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, boże, Twa reakcja hahaha, ja pierdzielę
      Na pytania odpowiem Ci prywatnie xD
      Jak będziesz na GG daj, znać ( Jestem dzisiaj do 15, a potem dopiero od 20 ;])
      A tak wgl, to Wy nie wiecie, co będzie w nastepnych rozdziałach, a już mi, że mascie naddzieję, że będą razem. Boże... Dziękuję, i nie można. To najzwyklejsze opowiadanie ;]
      Hahaha, uwielbiam tą książkę.
      P.S. Mam dla Was dobrą wiadomość
      P.S.2 Będziesz PIERWSZĄ osobą, któa o tym wie, bo nawet Malwa czy Ola nie wiedzą
      P.S.3 Chyba będziesz się cieszyć xD'
      PS.4 Czekaj, czekaj, jeszcze nie jest skończony hehe ;P
      PS. 5 I Love You, too ;*

      Usuń
    2. PS.1 ~Jak tak pacze na nasze rozowy to mam wrażenie, że jesteśmy psychiczne xD
      PS. 2 ~Co do rozdziału; może się powtarzam ale jak kocha to poczeka a ja KOCHAM NAJBARDZIEJ NA ŚWIECIE!!! ♥
      PS. 3 ~ Mam nadzieję, że cokolwiek to będzie to się ucieszę !!! ;D
      Ale wiesz... Mi dużo do szczęścia nie trzeba xD
      Przed chwilą padało... I ja latałam po całym domu i patrzałam w każde okno...
      Wszyscy w domu (a siostra ma impre urodzinową) patrzyli na mnie jak na debila a ja podlatuję do okna w pokoju rozdziców i dre się na cały dom
      "TĘCZAAAAAA!!! MAMO! Gdzie jest moja łopata?! Ide szukać garnka ze złotem! Błahahahahah!"
      xD
      A moja siostra ma 10 lat xD
      PS.4 ~Czuję się zaszczycona!
      PS.5 ~A JA KOCHAM CB BARDZIEJ ;***

      Usuń
  3. Dziekuję za dedyka:*. Rozdził jest fenmenalny.
    Josh ma wpierdol.
    Jakon tak może.
    Debil.
    Czekam na nn z niecierpliwością.Poydro

    OdpowiedzUsuń