sobota, 1 lutego 2014

Harry

Cóż, chyba podjęłam b. ważną decyzję o zawieszeniu bloga. Postanowiłam, że nie będę kontynuować pisania. Chyba założenie nowego bloga nie było najlepszym pomysłem.
-------
Harry
Wyszedłem wczesnym rankiem do studia. Zostałem wezwany przez Simon'a. Zazdrościłem chłopakom, że mogli spać. Też chciałem! To moje urodziny, No! Widocznie zapomnieli... Trudno, zdarza się. Wsiadłem do samochodu i ruszyłem z piskiem opon. Nieważne, że ich obudzę. Hah, wredny Styles.
*
Siedziałem znudzony w biurze wujka Simon'a. No pięknie, jeszcze się spóźnia. Siedzę tu już godzinę. GODZINĘ!
-Gdzie on do cholery jest?!- warknąłem pod nosem. W tym momencie drzwi się otworzyły i zastałem w nich Simon'a. I jakieś dwie dziewczyny. Chyba je znałem, ale pewien nie byłem. Dopiero, gdy podniosłem głowę zauważyłem, że to Domi i Malwa. Och.
-Hej.- baknąłem. Spojrzały na mnie uśmiechając się szeroko. Usiadły po obu moich stronach, całując w policzek.- Czego chciałeś?- spytałem mniej miłym tonem.
-Och, Harry, spokojnie. Musimy porozmawiać.
*
Że co?! No on chyba sobie kpi. Co za wredny staruch. Gdzie ja mam niby dzisiaj jechać?! Posrało go do reszty?!
-CO?!
-Southampton.
-Po co?
-Musisz odebrać papiery. Spokojnie, to tylko półtory godziny drogi.
-Okay..
No to cztery godziny w dupie. Ech. Wstałem i wyszedłem z pomieszczenia, trzaskając drzwiami.
*
Gdzie te pieprzone papiery?! Nawet mama zapomniała o moich urodzinach. Nikt, powtarzam NIKT nie złożył mi życzeń. Fakt, byłem smutny, ale co ja mogę. Nie będę się narzucać. Wracając utknąłem w korku.
-No i kolejna godzina w tył.
Westchnąłem, włączają radio. Akurat leciało LWWY. Zaśmiałem się i podgłośniłem. Zacząłem podśpiewywać, kiedy zadzwonił mój telefon. Myśląc, że to Simon, odebrałem niezadowolony.
-Tak, mam te pieprzone papiery, czego jeszcze chcesz?!
-Jakie papiery, Harry? Co się dzieje i gdzie ty do cholery jesteś?!
Opps.
-Cześć, Lou...
-A kto, imbecylu?!
-Myślałem, że to znowu ten idiota, który wysłał mnie po jakieś chore papiery, po które mu się nie chciało ruszyć dupy.
-Harry..
-Louis, Simon jest nienormalny, trzeba to przyznać.
-Gówniarzu, uważaj na słowa.
Opps. Znowu.
-Sory, Simon. Ale jesteś chory, wysyłając mnie tak daleko! I to w wolne!
W moje urodziny.
-Dobra, przepraszam. Jedziesz już?
-Tak. Zaraz będę.
-Och. I Harry?
-Co jest, LouLou?
-Wiesz, że nienawidzę, kiedy tak do mnie mówisz.
-Też Cię kocham. Co tam?
-Harry! Chodzi o to, żebyś przyjechał po mnie do Simon'a. On gdzieś musi jechać, a ja szukam... kluczy.
-Zostawiłeś u Simon'a klucze?
-Um.. Taaak.
-Okay, będę za pół godziny, cześć.
-Dzięki, kocham Cię! Pa!
-Też Cię kocham, idioto.
Wariat.
Rozłaczyłem i włączyłem się ponownie do ruchu. Wreszcie! Wsłuchałem się w piosenkę puszczaną w radiu i sam zacząłem śpiewać.
*
Wysiadłem z samochodu i kierowałem się po Lou. Oczywiście, ten dupek, nie odbiera telefonu. Wszedłem do biura. Jakież było moje zdziwienie, kiedy nikogo w nim nie było.
-Harry?
-Louis?
-W łazience.
Wszedłem do pomieszczenia, które szatyn zamknął za nami na klucz. Spojrzałem na niego spode łba.
-Rozbieraj się.
I rzucił we mnie czymś. Złapałem, nim zderzyły się z moją twarzą i okazało się, że to ciuchy.
-Aż tak bardzo chcesz mnie zobaczyć nago?
Zakpiłem, ale posłusznie zdjąłem ubrania.
-Oczywiście, o każdej porze dnia i nocy.
Zaśmiałem się radośnie, po czym zsunąłem spodnie. Louis cały czas bacznie mi się przyglądał.
-Louis, nie podniecaj się tak.
-Ha.Ha.Ha.- mruknął. Wsunąłem na siebie beżowe spodnie i biały opinający top. Na górę zarzuciłem ulubioną granatową marynarkę, a na stopy wsunąłem białe konwersy.
-I jak?
-Genialnie, a teraz chodź.
-Dobra, a teraz gdzie i po co. I po cholerę się przebierałem?
-Bo... miałeś plamę na gaciach- westchnąłem i posłusznie ruszyłem do samochodu.
*
Droga minęła w ciszy. Po wyjściu z auta, poczułem, że Lou zasłania mi oczy.
Co do..?
-Ciii.
Choćbym się odezwał. Wszedłem do domu i dopiero wtedy, Lou mnie puścił.
-NIESPODZIANKA!
Głośny krzyk, wywołał łzy w moich oczach. Byłem szczęśliwy.

Każdy mi składał życzenia i przytulał. Było mnóstwo gości. Wszyscy byli wystrojeni, ale to dziewczynom trzeba przyznać, że wyglądały przepięknie. Nie.. To niedopowiedzenie. Nie mogłem je tak nazwać, bo je obrażę. Nie było słów, by wyrazić zachwyt ich kreacjami.  Malwina, Ola, Dominika, Jagoda, Rose, Weronika, Perrie, Eleanor, Danielle
Podszedłem do nich, chcąc coś powiedzieć, ale z moich ust wydobyło się tylko "mrr". Dziewczyny zarumieniły się, po chwili składając ponownie życzenia. Nagle ktoś na mnie wskoczył, a ja upadłem, śmiejąc się.
-LOUIS!
-No co? Wszystkiego najlepszego, stary! Skończyłeś dwadzieścia lat. Jesteś już mężczyzną. Moim mężczyzną- dodał, muskając moje usta. Zaśmiałem się na ten gest. Mój kochany BooBear.
-Wiesz co?
-Hm?
-Złaź ze mnie.
-No wiesz!
Zaśmiałem się, spychając Tommo z siebie.
-Ciężki jesteś.
-Kocham Cię, Hazza.
-Wiem, LouLou..
-Miałeś tak do mnie nie mówić!
-Ale ja też Cię kocham.
-Dobra, ale i tak więcej nie używaj takiego zwrotu wobec mnie.
-Okay.
Ponownie musnął moje usta, pomagając się podnieść.
-Ale Wy jesteście słodcy. Tylko czekajcie z czułościami, aż będziecie sami- zaśmiała się Elka. Haha, chociaż była dziewczyną mojego chłopaka..Jak to irracjonalnie brzmi.. Haha, no dobra, poprawię się. Była przykrywką naszego związku, ale była spoko. Była naszą przyjaciółką. Pomogła nam. Przyjaźniła się z nami, na długo przed założeniem zespołu, dlatego, spokojnie mogła udawać dziewczynę LouLou.
-Nie ma sprawy! -zawołał Boo, po czym wszyscy wybuchnęliśmy śmiechem. Kocham go. Oj, cudowne życie.. Najlepsze urodziny, jakie kiedykolwiek miałem. Choć.. Każde spędzam z nim, więc.. Dobra, mniejsza. Cieszę się, że sie ukrywamy. Przynajmniej jest trochę adrenaliny w tym związku.
A wspominałem, że dziewczyny są w szczęśliwych związkach? 
Z tego, co wiem, Malwina chodzi z jakimś starym znajomym, jeszcze z gimnazjum z Polski. Coś na "D" chyba.
Dominika chodzi z naszym perkusistą- Joshem. Hahah, słodcy są. 
Ola chodzi z jakimś Jarred'em.
Jagoda z chyba z jakimś Jake'iem czy jak mu tam, hahaha
Weronika z Tomem
Dani to wiadomo. Z naszym Li. Wrócili do siebie.
Pezz, to z Zayn'em biorą ślub w wakacje.
A Rose z Niall'erem. HAhaha, wszystko dobre, co się dobrze końc...
Chwila, chwila. TYLKO JA Z ZESPOŁU NIE MAM DZIEWCZYNY?!
Nieważne. Mam Louis'a.
Larry4ever
-----------------
Hej,hej,hej!
Dałam malutki wątek Larry'ego. Po prostu musiałam!
HAPPY BIRTHDAY, HARRY!
Podobają się kreacje? ;)))
Wyjście do kibla w Mc Donaldzie bezcenne...

10 komentarzy:

  1. Heheh, fajny :)
    Fajne zdjęcie, sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. O_o
    FOCH! =.=
    To ja chciałam być z Niallerem! ;_;
    Yhmmm...
    Ale jednak odkupiłaś swoje grzechy tym, że wyglądam zajebiście!
    :D
    Serio!
    Jaram się tym strojem jak król Julian swoją nową kolędą! :D
    XD
    Wiem wiem...
    Zjarana psychika...
    Ja tak mam od urodzenia...xD
    Więc so sorry !
    xD
    Hahahah.xD
    A imagin - GENIALNY!
    Taaaaaaaki słodki!
    I jeszcze ten Larry ♥
    ^^
    Hyhyh.xD
    A tak poza tym...
    Jakby Ci tu to delikatnie powiedzieć...
    Chcesz wpierdol?
    =_=
    "Cóż, chyba podjęłam b. ważną decyzję o zawieszeniu bloga. Postanowiłam, że nie będę kontynuować pisania. Chyba założenie nowego bloga nie było najlepszym pomysłem."
    Yhym...
    Wydaje Ci się!

    Nawet.
    Nie.
    Próbuj.
    Tego.
    Robić.
    >.<
    Hazza czuwa =_=
    Num...
    Mam nadzieję, że to an górze albo zostało spowodowanie tym, że zbyt dużo się powietrza nawdychałaś i byłaś zaćpana, a jeżeli nie to mam nadzieję, że dotarł do Cb mój komentarz...
    No dooobra...
    Możesz zawiesić ale nawet nie próbuj odchodzić albo go usuwać =.=
    Pamiętaj, że Cię obserwuje =_=
    I.
    CZEKAM.
    NA.
    NEXT.
    Bez odbioru!
    xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagoda..
      Po 1. Jestem starsza i nic mi nie zrobisz xD
      po 2. Nie wiem co zrobie
      po 3. Boje sie Ciebie (fajna sprzeczność.. z 1 xd)

      Usuń
    2. Ja stwierdziłam że napisałam długi komentarz, ale z tobą nie mogę się równać :*/Malwina

      Usuń
    3. Hahahah.xD
      To nie długość a treść się liczy xD
      Nie bój się xD
      Ja to takie mam natchnienie głównie na głupote xD

      Usuń
    4. LOL.XD
      Co ja napisałam =.=
      A teraz do Cb Doma...
      Boisz się mnie?
      ^^
      Jak miło >.<
      xD
      LOL.XD
      Ale to chyba dobrze?
      Nie?
      .
      .
      .
      Nie xD
      Jest respekt ;D
      XD
      Nie no...
      Taki tam czołg...
      Znaczy dżołk xD
      .
      .
      .
      Ja stąd wyjdę zanim jeszcze coś głupszego napisze xD

      Usuń
  3. Jest super :) (zwłaszcza, że pomagałam si to pisać ale ciiii) XD
    + pisze to już 2 raz XD
    A teraz kilka komentarzy:
    1. Czy tylko ja mam sukienkę do kostek? Serio? -.-
    2. Dobrze, że w tych szpilkach i sukience nie przewróciłam się i nie zabiłam XD
    Ale było by ciekawie gdybym się potknęła i na kogoś wpadła
    3. "Malwina chodzi z jakimś starym znajomym, jeszcze z gimnazjum z Polski. Coś na "D" chyba."
    4. ZABIJE!!!
    5. NIE jestem zakochana
    6. Fajnie było dzisiaj w tym MC i jeszcze jak poszłyśmy do ubikacji zmyć tą plamę z spodni
    I to chyba wszystko :)
    I jeszcze raz: jest super :*
    /Solka a raczej Malwina
    PS: Znowu nie chce mi się prze logowywać XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za dedyka. I tak serio to świetny imagin. Strój przepiękny. I tak serio? To wpierdol chcesz. Pojebało Cię do reszty? Ja też mam dużo wyświetleń, a mało komentarzy. Jednak pewne osoby mnie w tym wspierają i stwierdziłam, że nie odejdę. Jedną z nich jesteś ty. Jak poczytałam wasze komentarze na moim blogu to stwierdziłam: "Mam ich w dupie. Są osoby, które doceniają moją ciężką, naszą ciężką pracę więc zostanę" Ty też tak powinnaś zrobić. Serio. Jeśli kochasz pisać to pisz dalej. Ja tak zrobiłam. Pomyśl co daje Ci pisanie. Przemyśl to jeszcze. Pozdro Słoneczko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham pisać, pisanie daje i wielka radość Wybieram się do liceum dziennikarskiego, więc chciałabym prowadzić tego bloga.
      Cóż. Masz rację, wspiera mnie kilka osób, między innymi ty, moje przyjaciółki, rodzina, no i Jagoda z Weroniką xD
      Dziękuję. Przemyślałam.

      Usuń
    2. Hahahah.xD
      Ja - zawsze!

      xD

      Usuń