poniedziałek, 24 lutego 2014

Liam


Minęło tyle lat.
Pamiętam to wszystko, jakby zdarzyło się wczoraj.
I choć jest okay, to wciąż mi Cię brakuje.
Wszyscy myślą, że nauczyłem się żyć bez Ciebie.
A to nieprawda.
Mówią, że czas leczy rany. Nieprawda. On tylko przyzwyczaja do bólu. Niektóre blizny na zawsze pozostaną otwarte. Śmierć ukochanej osoby wpływa na Twoje życie całkowicie. Zmieniasz się, nie chcesz już dalej żyć. Nie bez Twojej miłości. Obiecałaś mi, że będziesz zawsze. Nie ma Cię. Nie ma. Nie ma.
*
Gdybym nigdy Cię nie kochał, nie chodziłbym na Twój grób co dzień. Nie żałowałbym, że pojechaliśmy wtedy na tą imprezę. Nie wsiadłbym za kierownicę, wiedząc, jak to się skończy. Ale nie wiedziałem. Nie miałam pojęcia. Bo ja nie potrafię przewidzieć przyszłości.

Nie raz zastanawiałem się, jakby to było, gdyby wszystko potoczyłoby się inaczej. Czy byłabyś tu teraz ze mną? Czy może w Francji? Chciałaś tam wyjechać. Znalazłem Twój list. Chciałaś wyjechać, nie wrócić. Chciałaś mnie tu zostawić. Dlaczego? Kochałaś mnie? Głupie pytanie. Wiem, że mnie kochałaś. Jednak nie rozumiem tego listu. Musisz odejść, bo nie chcesz mi psuć kariery? Głuptasie, jesteś dla mnie najważniejsza.
Może powinienem już zapomnieć? Może powinienem ułożyć sobie życie na nowo? Odeszłaś już i nie wrócisz. Nie mogę przecież przywrócić Ci życia. Bo niby jak?

Tęsknię za Tobą.

Kocham Cię.

Nie zostawię Cię.

Nie pozwól mi odejść.

Zostań.

Nie odchodź.

Potrzebuję Cię.

Jesteś moim powietrzem.

Może.. Może..
Może ja też powieniem umrzeć? Zginąć? Nie potrafię bez Ciebie żyć, chcę do Ciebie dołączyć. Kocham Cię. Rozumiesz?! Kocham Cię!
Wróć do mnie skarbie.
*
Kolejny dzień. Kolejny poranek bez Ciebie. Nie ma Cię, gdzie jesteś? Nie mogę już dłużej.
Wróć.

Miłość zabija. Miłość nie jest czymś dobrym. Nie może być. Miłość jest sztuczna. Nie ma czegoś takiego jak miłość. Przecież powiedzieć komuś „kocham Cię” w dzisiejszych czasach to tak, jakby rozmawiać o pogodzie. Wszystko straciło sens, już nic nie jest takie samo. I nigdy nie będzie. Boże, dlaczego to robisz?
Dlaczego to dobrych ludzi spotykają złe rzeczy?
*
„-Będziesz?
-Będę.
-Zawsze?
-Zawsze.
-Obiecujesz?
-Obiecuję.”

Uśmiech. Uśmiech i łzy. Uśmiech i łzy. Łzy i uśmiech. Sprzeczność, nieprawdaż?
Radość i smutek. Tęsknota i jej brak. Szczęście i załamanie. Żal i euforia. Nic nie trzyma się kupy. Nic nie jest prawdziwe. Nic. Nic.

I jedyne o czym myślę, od tamtego dnia, jest jak najszybsze dołączenie do Ciebie w niebie.

Niedługo się spotkamy, kochanie.

Bo prawdziwa miłość nie ma szczęśliwego zakończenia. Ona nigdy się nie kończy.”


Kocham Cię, pamiętaj.
Larry4ever
------------
Okay, soo..
Jestem.
Od dzisiaj ( 24.02) zaczyna się tydzień IMAGINÓW. 
Tj. Codziennie ( od dzisiaj do niedzieli) będą się pojawiać imaginy, tylko i wyłącznie.
Żadnych rozdziałów ani tym podobne. 
Ola udzielać się będzie dopiero od przyszłego tygodnia (tj. poniedziałek) robi dokładnie to co ja. Z tym, że ona będzie codzień dodawać horoskopy, #niebyłemażtakpijany, itp.
Ugh, robimy to po to, by ustabilizować wreszcie blog.
Tzn.  Jeśli pod każdym postem ( ten tydzień- ja, przyszły- Ola) będzie PRZYNAJMNIEJ 6 komentarzy, rozdział będzie się pojawiać co sobotę, imagif co niedzielę, a jakieś shoty/imaginy/zabawy w tygodniu.
Robię to też po to, ponieważ nie mamy z Olą lekko teraz w sql i wgl. Ja muszę napisać kilka rozdziałów do przodu, a kompletnie mi to nie idzie ;/
Och i w piętek będzie mini głosowanie. Dowiecie sie w piątek :)))
I znowu pewnie nikt nie przeczyta notki... ;/
Jeszcze jedna informacja. Przypominam o naszym asku: LetMeDieYounOrLiveForever
Nie trzeba mieć konta, by zadać nam pytanie, więc zachęcamy :)
Można pytać o wszystko ;)
UGH. Kto przeczytał zostawia po sobie jakiś ślad. Coś związanego ze mną lub Olą :) ( np. data urodzenia, drugie imie czy coś) pogłówkować. 
Podpowiedzi szukać tutaj.

4 komentarze:

  1. JAKI PIĘKNY!!!
    :D
    OMG!
    CUDOWNY!
    ;_;
    Piękny!
    Rycze...
    ;_;
    On jest taki prawdziwy!
    Pokazałaś czym jest własnie miłość...
    Jedną wielką sprzecznością i niewiadomą :)
    Dziękuję ci za tego imagina baaaardzo bo jest piękny!
    I przeczytałam notkę choć mi nic nie dała bo i tak wchodzę tu niemal codziennie xD
    NUM!
    Niecierpliwie czekam na imaginy!
    PS. Mam nadzieję na jeden z Horankiem ^^
    CZEKAM :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAAAAAAAAAA
      I zapomniałąm!
      6 STYCZEŃ ;D
      XD

      Usuń
    2. Hahaha, to nie fair!
      Przeczytałąś obok! heh ;)

      Usuń
  2. Serio Dominika? Drugie imie lub data urodzenia? Kurde nie pamiętam. A co do notek to ja zawsze czytam. Nie obrażaj mnie. No normalnie fochxD. A teraz tak serio. Imagin świetny. Wzruszyłam się. Po prostu cudo. Czekam na więcej. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń