środa, 26 lutego 2014

Zayn

O Boże, O Boże, O Boże!
Czemu on się wczoraj nie opublikował?! ;_;
Przepraszam!
Mandy Moore - Only Hope (szkoła uczuć)
Czy mówiłem Ci kiedyś, ile dla mnie znaczysz?
Jaka jesteś piękna?
Że Cię kocham?
Oczywiście, że mówiłem.
Tylko nie słuchałaś.
Nie wierzyłaś, że to do Ciebie.
Więc, mam nadzieję, że teraz wierzysz.
Kieruję te słowa do Ciebie.
TAK, DO CIEBIE!
Nienawidzę Twoich łez. A zwłaszcza spowodowanych przeze mnie.
Nienawidzę, kiedy jesteś smutna, lub zła.
Kocham, kiedy się uśmiechasz.
Uważam, że jesteś najpiękniejszą dziewczyną, którą spotkałem.
Nie mów mi tylko, że kłamię. Nie kłamię.
Kocham Cię.
Szkoda, że nie mogę powiedzieć Ci tego prosto w twarz.
Powinienem chyba przeprosić.
Za te wszystkie łzy wylane przeze mnie.
Za każdy głupi czyn, który zrobiłem.
Za brak zaangażowania z mojej strony,
Za brak zainteresowania Twoją osobą.
Ale kocham Cię.
Pamiętaj.
Nie wmawiaj mi tylko, że tak sobie mówię.
Jeśli kocham – kocham szczerze.
Żałuję wielu rzeczy, ale cóż, cieszę się,
że Cię mam.
Bo to Ty jesteś powodem mojego uśmiechu.
Nasz związek jest wyjątkowy.
Nikt go nigdy nie zniszczy.
Nie wymiguj się moją narzeczoną.
Dobrze wiesz, że z nią to co innego.
Kocham ją, ale inaczej niż Ciebie.
Nie przejmuj się, że w wakacje biorę ślub.
To ty zawsze będziesz najważniejsza.
Byłaś, jesteś i będziesz.
Od zawsze, na zawsze.
Kocham Cię, pamiętaj.
Moją dziewczynę, też kocham.
Ale inaczej niż Ciebie.
Chciałbym móc Cię spotkać.
Przytulić, pocieszyć i pocałować.
A Perrie nie byłaby zła.
Bo mnie kocha i doskonale wie, jaką miłością darzę Ciebię.
Miłość jest ślepa, tak to prawda.
I chociaż nigdy się nie spotkaliśmy, to Cię kocham.
A ty kochasz mnie.
Oboje się kochamy.
Żałuję tylko Twoich ran.
Nie powinnaś się okaleczać.
Ale Kochanie, nie martw się.
Już niedługo wszystkie ślady znikną.
Spotkamy się niebawem, skarbie.
Kocham Cię.

Zayn xoxo
Larry4ever
---------------
Byłby wcześniej, ale internetu nie było.
A jak już był, to zaczęłam odpowiadać Jagodzie na asku xdd
Lov ya, so much
P.S. Dominika znowu odwiedza szpital -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz