poniedziałek, 10 lutego 2014

Post Scriptum: Auć :c Ma głupota

Uprzejmie informuję, że przez jakiś czas nie dodam rozdziału, ponieważ graliśmy na w-f w nogę, a ja mądra zgłosiłam się do stania na bramce. Niestety graliśmy z chłopakami i mój "kochany" kolega tak kopnął piłkę, że trafił w mój bark. Po półtorej godzinie siedzenia na ostrym dyżurze, stwierdzili, że to poważniejsze stłuczenie. Nie mogę teraz pisać (a pisze Wam posta, ale ok), tańczyć( a mamy cholera próby!), ani ruszać PRAWĄ ręką, więc nie dodam rozdziału. Auć, boli :c A muszę chodzić do szkoły i słuchać tych na tych pieprzonych lekcjach, no i jeszcze są próby. Boże, jaki siniak O.o
Soooooo...
See You, soon ;*
P.S. Auć :c

7 komentarzy:

  1. O JEJU!
    Kochanie!
    ;_;
    Tak mi przykro!
    O Boziu!
    Mam nadzieję, że ten debil chociaż Cię przeprosił bo jak nie to przyjdę to niego w nocy i obetne na łyso!
    =.=
    A WIĘC ZDROWIEJ!
    ;_;
    I jakie próby?
    O.o
    Jakie tańczenie?
    O.O
    Czego ja nic nie wiem o tym? =.=
    xD
    Hahahah.xD
    JESZCZE RAZ - WRACAJ DO ZDROWIA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie przeprosił.
    Ale nie zrobił tego celowo, wybaczyłam mu.
    I mam w czwartek półmetek i tańczę poloneza z kolegą.
    A próby do piątkowego przedstawienia półmetkowego.
    Okej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. OJEJE ! BIEDACTWO ;c
    Wiem co przeżywasz tylko, że ja przez ferie miałam oparzenie 3 stopnia na nodze to więc ja nie mogłam chodzić..
    Mam nadzieję że szybko wrócisz do zdrowia, a narazie duuuuuuuuużoooooooo odpoczywaj <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej :c
      Hahahah, spoko :3
      gadasz jak te anonimy z aska..

      Usuń
    2. SEERRRRIIOOOOO !
      Podszywają się pode mnie ! ;o
      Hahaha a tak na serio to kuruj się i zdrowiej <3

      Usuń