niedziela, 29 czerwca 2014

Rozdział I

Chapter One
Beautiful illusion”
Kiedy poszedłem do x-factora, wszystko się zmieniło. Już nie byłem tym samym Harrym. Byłem rozchwytywaną gwiazdą muzyki pop, wraz z czterema przyjaciółmi. Nie chciałem tego. Dostałem się, jako jedna piąta One Direction. Poznałem kilka osób, w tym jego; zakochałem się. Niestety Podpisanie umowy z MODEST!Management było najgorszą decyzją w moim życiu. Wtedy nas rozdzielono. I chcąc, czy nie chcąc i tak się rozstaliśmy. Przez jedną głupią decyzję, straciłem najważniejszą osobę w moim życiu. Co z tego, że ją potem odzyskałem, skoro kilka dni później miałem stracić ją na zawsze.

Nigdy nie spodziewałem się, że moją ukochaną osobę spotkam właśnie w kiblu. Za kulisami x-factora. Zakochałem się. To było magiczne, niewątpliwie. Pokochałem kogoś bardziej, niż muzykę. Od 23. 07. 2010 roku to Louis był moim powietrzem.

Chciałbym przedstawić mój świat, a raczej świat z mojej perspektywy. Zacisza domu, rozstania, a także powroty i niewiarygodne przeżycia..

Nazywam się Harry Edward Styles i kocham go całym sercem.
Hi!

---
Krótko, ale na temat.
Jak wakacje? Pogoda dopisuje? Bo u nas pada ;/
Wyjeżdżacie gdzieć?
Udanych wakacji ode mnie i Oli :))))))

3 komentarze:

  1. Super ci to wyszła! :)
    Czemu nie odbierasz telefonu?!
    Dała byś jakiś znak życia, przynajmniej...
    No i właśnie w tej chwili dzwonisz :)
    Fajne wyczucie czasy kochana, nie ma co XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie ci to wyszło nm ^^
    Zaciekawiłaś bardzo czytelnika.
    Już się można zorientować o co chodzi ale chciało by sie wiedzieć więcej a na to trza czekac =.=
    UGH...
    No nic...
    Kocie mój zapraszam na rozdział do mnie ;)
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2014/07/rozdza-xxvii-i-przeprosiny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział. Cudo po prostu. Czekam z niecierpliwością na dalsze rozdziały. Pozdro
    ~Bianka

    OdpowiedzUsuń