czwartek, 8 maja 2014

You Are Everything To Me

Gatunek: Dramat, Romans
Tytuł: You Are Everything To Me
Tłumaczenie: Jesteś dla mnie wszystkim
Paring: Larry Stylinson(Louis Tomlinson&Harry Styles)
Perspektywa: Harry'ego.
Opis: Gorzka prawda, czy słodkie kłamstewko? Harry i Louis ukrywają swój związek przed światem od 23.07.2010 roku. Co tak naprawdę o nich wiemy? Nic. Harry i Louis poznali się w x-factorze, w dość żenującej sytuacji. Gdy po kilku latach związku, modest, ma ich dość, znajdują Lou dziewczynę. Harry tylko coraz bardziej przez to cierpi. W końcu dochodzi do nieoczekiwanego zdarzenia i wszelaki słuch o Harry'm ginie. Jakiś czas później, jeden wywiad, jeden telefon i jedna nie przemyślana decyzja. Harry poraz drugi, w swoim krótkim dwudziestoletnim życiu musi podjąć ważną decyzję. Czy dokona słusznego wyboru? I co zrobi, gdy stanie się to, czego się najbardziej obawiał?
Rozdziałów: 14 +prolog/epilog
Czas i miejsce akcji:Londyn/inne miejsca, ok. 5 lat, spore odstępy czasowe.
Od autorki: Soo... Opowiadanie korektowane, pisane dwa razy. Czeka na publikację. Będzie niebawem :)
PS. To byłby cud, gdyby mi się cokolwiek, co ja napiszę podobało, więc i tym razem mi się nie podoba c;
PS2. Opis jest do dupy, ale nic innego nie umiem wymyślić.
See You, soon ;)
~~~~~~~~~~~~~~
Wiem, że część z Was nie lubi BRO ( dla mnie to nie jest BROmance tylko ROmance, ale ok ), proszę jednak o wyrozumiałość, gdyż to opowiadanie będzie prowadzone przez dłuższy okres czasu. Mam nadzieję, że wysilisz się na chociać jeden komentarz, nawet jeśli nie lubisz. Z wyjątkiem perspektywy Harry'ego, kilku pocałunków i ostatnich dwóch/trzech rozdziałów, nic tutaj nie ma. To są po prostu myśli Harry'ego, jak to przeżywa. Nie konieczne jest wszystko połączone z Louis'em. Mam nadzieję, że jednak przeczytacie. (chodzi mi o osobę, która bardzo mnie wspiera, ale nie jest LS. Jest ode mnie kilka lat starsza).

Więc szczerze. Kto będzie czytał?

5 komentarzy:

  1. Mimo że nie lubię takich opowiadan z chęcią je przeczytam. Opis jest super. Jestem ciekawa tego jak Ty to wymyśliłaś. Jak to napisałaś. Przemyślenia Harrego. Mimo że nie lubię jednak może się to okazać ciekawe nawet bardzo. Czekam na prolog/1rozdział. Pozdro
    Bianka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale beda tylko przemyslenia? O.o
    Shit! Chyba nie rozumiem :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Beda tylko przemyslenia Harry'ego? O.o
    Shit! Chyba nie rozumiem :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis jest ok,nwm czemu uważasz,że jest zły xd
    Mimo.że nie jest Ls to bd czytala :)

    OdpowiedzUsuń