niedziela, 7 grudnia 2014

Lilo-list

Louis,
Myślę, że już czas to zrobić.
Na początku myślałem, że się od siebie oddalamy, że to chwilowe.
Niestety okazało się, że oddalamy się od siebie coraz bardziej.
I z czasem zacząłem zauważać, że jest Ci wszystko jedno.
Że już Ci nie zależy.
Udawałem, że tego nie widzę przez kilka miesięcy.
Aż w końcu zrozumiałem, że oddaliliśmy się od siebie za bardzo.
I że nie chcę nic z tym zrobić.
A wtedy przypomniały mi się słowa Zayna:
"On narobi Ci problemów, zobaczysz. On jest problemem"
Przytaknąłem mu, ale dalej w to brnąłem.
Prawda jest taka, że wiedziałem, że problemem, zanim się pojawiłeś.
No cóż. Czas powiedzieć, lub raczej napisać, to co jest nieuniknione.
Już nic dla mnie nie znaczysz.
To koniec, Lou.

1 komentarz:

  1. :"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""(

    OdpowiedzUsuń