piątek, 19 września 2014

Hi?

Dawno mnie tu nie było. Przepraszam, że dawno, bardzo dawno nic nie wstawiałam ale miałam problemy z laptopem :/ Nareszcie, dzięki Domi (Jesteś kochana skarbie :*) odzyskałam materiały do TWT. Teraz zastanawia się czy nadal wstawiać Wam rozdziały. Opowiadanie nadal będę pisać nawet gdybym miało to być tylko dla mnie, a więc to wyłącznie od Was zależy czy będę je nadal wstawiać. Może takie małe przypomnienie co jest w tym opowiadaniu? Jak chcecie to piszcie w komentarzach to napisze Wam posta z przypomnieniem co tam się działo. Gdybym kontynuowała te opowiadanie i tak fabuła i te rozdziały co jak na razie wstawione będą trochę zmienione a zwłaszcza pierwszy. Na blogu jak na razie nic nie znajdziecie związanego z TWT ponieważ wszystkim wstawionym materiałom przywróciłam wersje roboczą.
Bardzo proszę piszcie w komentarzach czy mam znowu to wstawiać czy nie bo to jest dla mnie bardzo ważne.
Z góry dziękuje :*

Malwina
PS: przepraszam że ta wypowiedz jest taka dziwna pokręcona, ale od początku tygodnia cały czas się mylę i moje wypowiedzi jeszcze bardziej nie mają sensu niż zwykle XD 

7 komentarzy:

  1. Proszę :*
    i nie martw się c:
    TEŻ SIĘ PLĄCZĘ XD
    (Jutro KaaToo ;p)
    /Hi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.

    Troszkę tu pobuszuje . Fajnie że zmieniacie kolorki jest bajecznie ale oczka troszku mnie bolą (głownie ten ciemny niebieski)

    Pozdrawiam. Liczę na współpracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Panie Knapik ;)
      Może jakieś rady w sprawie kolorów, bo to głównie ja, ewentualnie Ola, się tym zajmujemy ;)
      Pozdrawiamy
      /Hi!

      Usuń
    2. Daniel!?
      Co ty tu robisz!?

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście,ze masz pisać dalej. A przypomninenie by się przydało. Tak więc czekam. Pozdrawiam
    ~Bianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje, wreszcie ktoś to skomentował na temat TWT ;)

    OdpowiedzUsuń