piątek, 3 kwietnia 2015

Witam

Cześć, hej, hello, merhaba, hola!
Normalnie bym zaczęła od czegoś .. no nie wiem? Od czegoś, od czego zawsze zaczynam (masło maślane xD)
Wiem, że długo mnie nie było i długo mnie już nie będzie. Malwiny z resztą też nie. Oli raczej też.
Tak, dobrze myślicie do czego zmierzam. Zamierzam zawiesić bloga, z tym, że nie wiem kiedy ani czy wgl wrócę (wrócimy)
Szczerze muszę przyznać, że to nie chodzi o pisanie tylko o tematykę pisania. Opowiadania dalej piszę, bloga chyba też jeszcze będę prowadzić. Ale...Nie tego.. Wszystko się u nas zmieniło... Nie zamierzam usuwać bloga, niech on dalej jest, ale nie będzie prowadzony..narazie.
Przynajmniej nie przeze mnie.
Jak ktoś będzie chciał mnie znaleźć, wiecie gdzie szukać.. Wciąż można się ze mną skontaktować prywatnie, pisząc na mojego maila :)
[dominika.turcja@gmail.com]
No cóż, no to co..
Żegnam Was, tym razem w 100% serio :)
Kocham Was, xoxo
Dominika

1 komentarz:

  1. Ja..Um.. Ja nie wiem, co powiedzieć. Przeczytałem (przeczytaliśmy) tego posta już 4.04. Ale..Do dzisiaj, mimo, że minął ponad miesiąc.. nie potrafię sobie z tym poradzić. Ja.. Ja rozumiem. My rozumiemy..Ale..Nie wiem.
    Dominika, wiedz, że zawsze będziemy Cię wspierać. Na zawsze zostaniesz w naszych sercach, tak samo, jak Ola, Malwina i Zayn. WIem, że ckliwie to brzmi, i że żyjecie.. ale.. Z Waszym odejściem umarła jakby jakaś częśc mnie. Wybaczcie, że nie pogodzę się z Waszym odejściem. Oni z reszta też. Kochamy Was i zawsze będziemy. A ten blog jeszcze nie raz sprawi uśmiech na mojej twarzy. Na pewno.
    No więc..powodzenia w dalszym pisaniu i mam nadzieję do zobaczenia na innym blogu ;)
    -Mateusz.
    -Kacper, Adam i Ada$
    PS DZIĘKUJEMY!

    OdpowiedzUsuń