piątek, 23 stycznia 2015

BŁAGAM, POWIEDZCIE, ŻE TO ŻART.....

O Matko! JA ZAPOMNIAŁAM!
Miałam życzyć szczęśliwego Nowego Roku, ale..
Zapomniało mi się.
Miał być imagin... Ale nie miałam czasu napisać. W niedługim czasie obiecuję coś dodać. Za tydzień mam ferie, więc dam radę coś wstawić ;)
Z MOJEJ STRONY OGROMNE PRZEPROSINY!

Jeśli chodzi o Olę, to ją zabiję, bo prosiłam ją, żeby coś wstawiła, ale oczywiście Ola zapomniała... A jest najmłodsza.....

A co do Malwiny, to ona się zreflektuje, z tego co wiem, pisze aktualnie kolejne rozdziały TWT, niedługo wszystko wróci.

Posty nie będą się pojawiać za często. Mamy teraz urwanie głowy. Przygotowanie do egzaminów, przygotowanie do bierzmowania, swoje własne problemy: rodzinne, zdrowotne, sercowe.
Pomysłów cała głowa, ale niestety czasu brak. Z resztą jak zwykle.

Soo.. Postaram się wstawić jakiegoś imagina w niedzielę, ale nic nie obiecuję :)

PRZEPRASZAMY!
/Hi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz